Συνάντηση με τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας, κ. Απόστολο Τζιτζικώστα

17/11/2017

Ο Πρόεδρος και ο Γενικός Διευθυντής του Συνδέσμου, κ.κ. Β. Μασσέλος και Θ. Ασλανίδης, συναντήθηκαν χτες (16/11/2017) με τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας, κ. Απόστολο Τζιτζικώστα. Στη συνάντηση παρευρέθηκαν ο Αντιπεριφερειάρχης Ανάπτυξης, κ. Κ. Γιουτίκας, καθώς και υπηρεσιακοί παράγοντες της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.

Οι εκπρόσωποι του ΣΕΠΕΕ τόνισαν στον κ. Τζιτζικώστα την οικονομική και αναπτυξιακή σημασία του κλάδου ένδυσης – κλωστοϋφαντουργίας για την Περιφέρεια της Κεντρικής Μακεδονίας όπου αποτελεί τον δεύτερο σημαντικότερο μεταποιητικό κλάδο μετά τον κλάδο τροφίμων.

Πρόσκληση Χρηματοδότησης για την υποστήριξη συνεργασιών στον κλάδο της μόδας

10/11/2017



Το «WORTH Partnership Project» και το ΚΕΠΑ, σε συνεργασία με το OKThess και τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Πλεκτικής & Ετοίμου Ενδύματος Ελλάδος (ΣΕΠΕΕ), θα παρουσιάσουν σε ειδική εκδήλωση, την Τετάρτη 15 Νοεμβρίου στις εγκαταστάσεις του OK!Thess, την Πρόσκληση Χρηματοδότησης για την υποστήριξη διακρατικών συνεργασιών μεταξύ ταλαντούχων σχεδιαστών μόδας, ανθρώπων με δημιουργική σκέψη, βιοτεχνών, τεχνολόγων, κατασκευαστικών επιχειρήσεων (ΜΜΕ) και επιχειρήσεων τεχνολογίας.

Το εναρκτήριο event για το «WEAR Sustain Open Call 2 για την Κεντρική και την Ανατολική Ευρώπη»

8/11/2017

Το έργο WEAR Sustain, σε συνεργασία με τους τοπικούς Έλληνες εταίρους The Heritage & Museums - H&M Organization, Σύνδεσμο Κατασκευαστών Ετοίμων Ενδυμάτων (ΣΚΕΕ), TCBL και Πανελλήνια Ένωση Πτυχιούχων Τεχνολογίας Γραφικών Τεχνών (HELGRAMED), οργανώνει το εναρκτήριο event «WEAR Sustain Open Call 2 για την Κεντρική και την Ανατολική Ευρώπη».

Η σύμπραξη αναζητά καλλιτέχνες, σχεδιαστές και ανθρώπους δημιουργικούς για να εργαστούν με τεχνολόγους και να αναπτύξουν μια κριτική προσέγγιση για το σχεδιασμό μιας ηθικής, βιώσιμης, περιβαλλοντικής και αισθητικής συσκευής που θα φοριέται ή ενός έργου smart / e-textiles.

Μείωση της κατανάλωσης ενδυμάτων στην Ελλάδα το 2016

1/11/2017

Σύμφωνα με την έρευνα οικογενειακών προϋπολογισμών που διενήργησε η Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ), το 2016 η συνολική μηνιαία δαπάνη των νοικοκυριών (αγορές) κατέγραψε μείωση -2,5%. Η μέση μηνιαία δαπάνη για αγορές των νοικοκυριών στην Ελλάδα το 2016 ανήλθε σε 1.392 ευρώ, έναντι 1.421 το 2015, μειωμένη κατά 2%.
Το μεγαλύτερο μέρος των δαπανών των νοικοκυριών το 2016 αφορά τα είδη διατροφής με ποσοστό 20,7%. Ακολουθούν οι δαπάνες στέγασης με 13,8%, οι μεταφορές με 12,9%, τα ξενοδοχεία – εστιατόρια – καφέ με 9,9%, η υγεία με 7,4% και στην 6η θέση οι δαπάνες ένδυσης και υπόδησης με ποσοστό 5,8%.
Οι δαπάνες για ένδυση – υπόδηση υποχώρησαν το 2016 κατά -0,1% και αντιστοιχούσαν σε 5,8% των συνολικών δαπανών έναντι 5,9% το 2015.

Ενημερωτικές εκδηλώσεις τάσεων μόδας

27/10/2017


O ΣΕΠΕΕ σε συνεργασία με τον ΣΚΕΕ διοργανώνει ενημερωτικές παρουσιάσεις για τις τάσεις της μόδας (Moda Prognosis) με θέμα το Χειμώνα 2018 - 19 και το Καλοκαίρι 2018 (Pronto), σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα.

Συμμετοχή του ΣΕΠΕΕ στην Premiere Vision Manufacturing (13 – 15 Φεβρουαρίου 2018)

20/10/2017

Ο ΣΕΠΕΕ θα διοργανώσει τη συμμετοχή ελληνικών επιχειρήσεων στη διεθνή έκθεση Premiere Vision Manufacturing στο Παρίσι τον προσεχή Φεβρουάριο. Η Premiere Vision αποτελεί τη μεγαλύτερη έκθεση νημάτων, υφασμάτων και αξεσουάρ στην Ευρώπη. Στη διοργάνωση που πραγματοποιήθηκε στο διάστημα 19 – 21 Σεπτεμβρίου 2017 καταγράφηκε σημαντική αύξηση 7,5% στους επισκέπτες σε σχέση με την έκθεση του Σεπτεμβρίου 2016. Οι επισκέπτες έφτασαν τους 60.565 εκ των οποίων το 73% προέρχεται από 129 χώρες. Από την Ελλάδα συμμετείχαν ως εκθέτες 5 εταιρείες.

Καλλιτεχνική Δημιουργία και Μόδα - Διαγωνισμός στο πλαίσιο του έργου CREATIVEWEAR

18/10/2017

Στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου CREATIVEWEAR πραγματοποιείται Καλλιτεχνικός Διαγωνισμός που θα προσφέρει τη δυνατότητα σε καλλιτέχνες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους δυναμικά και να αναβαθμίσουν τη δημιουργικότητά τους, συνδυαστικά με τον κλάδο μόδας. Πιο συγκεκριμένα, στο Διαγωνισμό μπορούν να συμμετέχουν σπουδαστές και απόφοιτοι Σχολών Καλών Τεχνών, Αρχιτεκτονικής, Μόδας, Design, Πολυμέσων και Κλωστοϋφαντουργίας. Η πρωτοβουλία αυτή θα προσφέρει και επιχειρηματικές ευκαιρίες σε νέους καλλιτέχνες, ενώ παράλληλα θα ενθαρρύνει τις επιχειρήσεις του κλάδου στο να επενδύσουν στις τέχνες ως ένα στρατηγικό μέσο ανταγωνιστικότητας και ως βασική πηγή καθορισμού των νέων τάσεων.

Δειγματισμός ελληνικών επιχειρήσεων ένδυσης στο Λίβανο

17/10/2017

Ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πλεκτικής & Ετοίμου Ενδύματος Ελλάδος (ΣΕΠΕΕ) προγραμματίζει τη διοργάνωση δειγματισμού ελληνικών επιχειρήσεων ένδυσης στο Λίβανο.

Η πορεία της ευρωπαϊκής βιομηχανίας ένδυσης - κλωστοϋφαντουργίας το α' εξάμηνο του 2017

4/10/2017

Σύμφωνα με στοιχεία του ΣΕΠΕΕ συνεχίστηκε η θετική πορεία του κλάδου ένδυσης – κλωστοϋφαντουργίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση το 1ο εξάμηνο του 2017. Η θετική πορεία της οικονομίας στην ευρωπαϊκή ένδυση, η αύξηση της κατανάλωσης και οι εξαγωγές επηρέασαν θετικά την πορεία του κλάδου και ιδιαίτερα την κλωστοϋφαντουργία.

Σημαντική αύξηση των εξαγωγών ένδυσης - κλωστοϋφαντουργίας το α' εξάμηνο του 2017

31/8/2017

Σύμφωνα με στοιχεία του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πλεκτικής - Ετοίμου Ενδύματος Ελλάδος (ΣΕΠΕΕ), καταγράφηκε σημαντική αύξηση κατά 13,5% στις εξαγωγές ελληνικών προϊόντων της αλυσίδας ένδυσης - κλωστοϋφαντουργίας.

Η αξία εξαγωγών ανήλθε σε 683 εκατ. ευρώ το 2017 έναντι 602 εκατ. το αντίστοιχο εξάμηνο του 2016.